Galeria

Galeria 2023

GaleriabYrp53A%j5Mclzpj

Ośrodek na Dniach Lubonia 2019
Podczas tegorocznych Dni Lubonia na scenie obok wielkich gwiazd wystąpił zespół Śpiewaczy "Szarotki" oraz zespół instrumentalny "Ton".Podziwiać mogliśmy również laureatów konkursu "Piosenka dla każdego" oraz dzieci uczęszczające na lekcje śpiewu w Ośrodku Kultury w Luboniu.
Półkolonie letnie 2009
Wakacyjne przygody - półkolonie letnie 2009Kolejny raz dzieci z Lubonia mogły uczestniczyć w organizowanych przez Ośrodek Kultury letnich półkoloniach. Tuż po zakończeniu roku szkolnego stawiliśmy czoła wakacyjnym przygodom. Aktywnie spędzaliśmy czas na basenie, kortach tenisowych i kręgielni. Wypoczywaliśmy w parku rekreacyjnym Nenufar Club pływając tratwami w poszukiwaniu ukrytego skarbu piratów. Mieliśmy okazję zwiedzić poznański ogród zoologiczny i obejrzeć niedawno wybudowaną słoniarnię. Niewątpliwie atrakcją był też wyjazd do Przemętu, w którym poznawaliśmy uroki życia na wsi i trud pracy w gospodarstwie. Mogliśmy pobawić się z kózkami, owieczkami i królikami. Odważniejsi doili nawet krowy! Gospodarz, pokazał nam warsztat kowala – kuźnię i specjalnie dla nas wykuł pamiątkową podkowę szczęścia. Jeździliśmy bryczką po malowniczej okolicy i piekliśmy kiełbaski przy ognisku. Podczas wakacji, ciekawi świata, odwiedziliśmy muzeum etnograficzne, w którym wysłuchaliśmy interesującej relacji o odkrywaniu Afryki przez polskiego podróżnika, a także pałac Górków w Szamotułach gdzie obejrzeliśmy wystawę ikon, wnętrze dworu i Basztę Halszki, uwięzionej tam kiedyś szlachcianki. Na zakończenie półkolonii wybraliśmy się na wycieczkę do Biskupina. Tam obejrzeliśmy wystawę wykopalisk Muzeum Archeologicznego, zwiedziliśmy stare, drewniane zabudowania sprzed 2700 lat i uczyliśmy się lepić garnki z gliny. Przez cztery tygodnie panowała wśród nas miła atmosfera. Dziękujemy uczestnikom za wspólnie spędzony czas i życzymy wszystkim równie ciekawych, kolejnych wakacyjnych dni